مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سپاه پاسداران با قدرت تمام از امنیت ایران دفاع می‌کند، گفت: دشمنان ملت ایران دریافتند که ایران با برخورداری از فرهنگ غنی مقاومت، ایثار و شهادت هیچگاه تسلیم صهیونیسم جهانی و مستکبران عالم نمی‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 20 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حجت‌الا‌سلام رحیم ، با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مراکز مهم و حساس گروه تروریستی داعش در سوریه، اظهار داشت: پاسخ موشکی روز یکشنبه‌(28خرداد‌ماه)، اقدامی گسترده و نادر از سوی سپاه توانمند پاسداران انقلاب اسلامی هشداری بود برای هرکس که به ایران حمله کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دشمنان ملت ایران دریافتند که ایران با برخورداری از فرهنگ غنی مقاومت، ایثار و شهادت هیچگاه تسلیم صهیونیسم جهانی و مستکبران عالم نمی‌شود، چرا که این میراث بزرگ عاشور است.

وی تصریح کرد: این اقدام بزرگ علاوه بر اینکه شوک روانی بسیار بالایی برای رهبران آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به دنبال داشت، ثابت کرد که سپاه پاسداران با قدرت تمام از امنیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.

جعفری ضمن تبریک این اقدام بزرگ به ملت قهرمان‌پرور و شجاع ایران و تشکر صمیمانه از عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از خداوند منان آرامش، امنیت و سربلندی برای جمهوری اسلامی ایران را خواستار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار